12.12.2016 12:01

Pääkaupunkiseudulla sijatseva Räisäsen omakotitalon vanha puoli on rakennettu 1938-39 ja uuden puolen lopputarkastus pidettiin 90-luvulla. Vanhan puolen sähköistys oli alkuperäinen, ”ennen meidän aikaa” ja uudella puolella sähköistys oli tehty rakentamisen yhteydessä 80-luvulla. Tosin vanhan puolen ”pahimmat kohdat” ja keittiön sähköistys oli uusittu keittiöremontin yhteydessä uuden puolen rakentamisen aikoihin.

Päätös sähköremontille syntyi, kun SÄHKÖSANEERAUKSEN asiakashankkija soitti ja kertoi, että vakuutusmaksuista voi saada 5 %:n alennuksen, jos sähköistys uusitaan. ”Kun SÄHKÖSANEERAUKSEN edustaja  tuli tänne, vakuutuimme, että teette hyvää työtä”, Räisänen kertoo. Lisäksi asiakkaalla oli tiedossa, että jotain epäilyttäviä paikkoja oli ja nyt ne on tullut varmasti kuntoon. Sähköremontin tekijäksi valikoitui SÄHKÖSANEERAUS Finland Oy, koska sähköistyksen kuntotarkastuksesta asiakkaalle jäi firmasta luotettava kuva. Tämän pohjalta syntyi sopimus sähköremontista.

raisanen_asiakastarina-kuva

Miten sähköremontti sujui?

”Loistavasti, olit paikalla silloin kuin piti ja oli sovittu”, asiakas kehuu. Lisäksi töitä tehtiin ahkerasti ja nopeasti. Kun jotain puutteita ilmeni, niin ne saatiin välittömästi korjattua. ”Erittäin hyvä oli, kun yllätyksiä tuli esiin, niin rauhallisesti suhtauduit, että etsitään ne vanhat johdotukset esiin. Ei tullut tunnetta, että homma jää tähän, ettei päästä eteenpäin” rouva Räisänen kertoo. Asiakas kertoo, että hänellä on jonkin verran kokemuksia muistakin asentajista, ”mutta sinä oot paras”. Asiakas oli vakuuttunut sähkömiehen nopeudesta, tehokkuudesta sekä siitä, että homma oli hallinnassa koko ajan. Remontti sujui aikataulun mukaisesti hieman pidennetyillä työpäivillä.

Räisäset kertovat olleensa tyytyväisiä SÄHKÖSANEERAUKSEEN: ”aika näyttää, mutta tässä vaiheessa ilman muuta”. He ovat suositelleet SÄHKÖSANEERAUKSEN sähköremonttia hyvillä mielin muillekin ja esimerkiksi pojan perheelle vaihtoehdoksi. Muille asuinkiinteistöjen omistajille he lähettävät terveisiä, että ”työ, jonka SÄHKÖSANEERAUS teki, oli tarpeellinen ja vaikea on kuvitella, että markkinoilta löytyisi parempaa”. Kun kiinteistö on useita vuosikymmeniä vanha, on saneerauksen paikka. ”Olemme tyytyväisiä”, on lause, johon asiakkaat päättävät haastattelun.

 

//Satu